Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
- 10 uporabnikov
- 10 testnih nalog
- eye tracking tehnologija
- izkušeni moderatorji
- poročilo z ugotovitvami in priporočili
- seznam uporabniških težav (min. 60 – na podlagi izkušenj)
- nazorni in konkretni predlogi izboljšav, komentarji uporabnikov
- posnetki testiranj - opcijsko
- interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve
Ker se kakovost uporabniške izkušnje pokaže šele v realnih situacijah
– na naključnih uporabnikih.
Spletno mesto (in druga digitalna orodja) je samopostrežno okolje in na spletnem mestu morajo biti vsi postopki jasni. Če se nam, kot lastniku spletnega mesta, nekaj zdi le dovolj jasno, je to premalo. Biti mora popolnoma jasno! To je ključno za dobro propustnost digitalnega prodajnega lijaka.
Zato se zagotovo tudi vi, kot poslovneži v digitalnih časih postavljate sledeča vprašanja:
Ta vprašanja so ključna z vidika propustnosti prodajnega lijaka ter vašega digitalnega poslovanja in vaše spletne prisotnosti v širšem smislu. Odgovorov nanje pa ne pridobite samo z raziskovanjem uporabniških poti znotraj prodajnega lijaka. Potrebujete namreč metodo, ki omogoča poglobljeno analizo izkušenj uporabnikov.
Odgovore na ta vprašanja dobite s pomočjo analize uporabniške izkušnje, ki je izvedena na realnih uporabnikih ter s pomočjo napredne eye tracking tehnologije.
Rezultate vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.
Pred zaključno delavnico boste prejeli tudi poročilo.
Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo »eye tracking« vam ponuja natančen in poglobljen vpogled v potek interakcije med uporabniki in vašim spletnim mestom (mobilnim spletnim mestom, mobilno aplikacijo ter drugimi digitalnimi kanali), ki obenem upošteva poslovni model digitalnega orodja in njegove KPI-je.
Z našo eye-tracking analizo preverimo, ali vaše spletno mesto deluje zares intuitivno, kar je osnovni pogoj, da obiskovalci vašega spletnega mesta izvedejo postopke zaradi katerih so spletno mesto obiskali. Obenem pa je to osnovni pogoj, da vi dosegate poslovne cilje in KPI-je, ki ste jih po natančnem premisleku in preliminarnih analizah določili ob načrtovanju spletnega mesta.
S pomočjo te analize pridobite natančne odgovore, kateri elementi pritegnejo pozornost obiskovalcev vašega spletnega mesta in kateri so spregledani. Eye tracking analiza vam pomaga razumeti vedenje uporabnikov in natančno predvideti njihove odzive.
Tako pridobljeni zanesljivi podatki so podlaga za optimizacijo uporabniške izkušnje in prodajnega lijaka – konkretnih sprememb, ki jih boste izvedli na spletnem mestu na podlagi rezultatov analize.
Rezultat teh postopkov bodo bolj zadovoljni uporabniki in predvsem boljši poslovni rezultati vašega spletnega mesta oziroma drugega digitalnega orodja.
Ker je namen eye tracking analize, da analiziramo vaše poslovno okolje (spletno mesto, mobilno aplikacijo ...), moramo najprej to poslovno okolje spoznati tudi mi. Zato z vami izvedemo razgovore, na podlagi katerih bomo razumeli poslovni model spletnega mesta in njegove KPI-je. Na podlagi teh bomo spoznali ključne uporabniške poti in pripravili testne naloge, ki jih bomo kasneje na uporabnikih testirali.
Že med samim potekom postopka natančno vidimo, na katerih elementih na spletnem mestu uporabniki zaustavljajo svoj pogled.
Sledimo cel potek interakcije in imamo na voljo pregled uporabnikovih poti na izbranih podstraneh, ki so jih obiskali.
Ključnega pomena je, da lahko med seboj primerjamo rezultate posameznih anketirancev in s tem pridobimo natančen vzorec obnašanja uporabnikov na spletnem mestu.
Čeprav mogoče niste prej slišali za eye tracking tehnologijo, ima že dolgo tradicijo uporabe. Temelji na psihofizioloških meritvah, kar zagotavlja njeno visoko učinkovitost in zanesljivost. Zaradi tega se eye trackinga že mnoga leta poslužujejo strokovnjaki s področij medicine, psihologije, nevroznanosti ali ergonomije. Popularnost eye trackinga konstantno raste. Njegovega pomena se namreč zavedajo vodilne blagovne znamke, ki skrbijo za odlično uporabniško izkušnjo svojih produktov in storitev.
Vse analize izvajamo v nadziranih okoliščinah, v našem laboratoriju za uporabniško izkušnjo. Izkušeni strokovnjaki skrbijo za zanesljivost celega postopka ter za najvišje standarde sodelovanja z uporabniki. Tehnologija eye tracking je popolnoma nevsiljiva. Sledenje smeri pogleda poteka na preprost način in omogoča uspešno identifikacijo, kako se premika človeško oko in posledično, na katere elemente na zaslonu usmerja svoj pogled.
Omogočamo tudi vodeno testiranje spletnih mest na daljavo. Testiranci spletno mesto uporabljajo doma – v istem okolju kot ponavadi potekajo njihovne potrošniške odločitve. Preko spletnega orodja za komunikacijo se testiranci povežejo z našim strokovnjakom, ki v realnem času vodi celoten postopek testiranja na daljavo.
Preverite, ali vaše spletno mesto deluje zares učinkovito. Naredite z nami korak naprej k optimizaciji vašega spletnega poslovanja.
Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.
Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
Naše poslanstvo je dvigovanje zavesti o pomenu uporabniške izkušnje in pomoč slovenskemu gospodarstvu ter javni upravi pri njenem razvoju.
E-laborat d.o.o., avtorske pravice pridržane
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.