Blog

Blog

 
 
 

Testiranje žičnih modelov

Testiranje žičnih modelov

Na kratko

  • do 10 uporabnikov
  • do 10 testnih nalog
  • testiranje produkta v različnih fazah razvoja
  • kratek cikel testiranja – hitri rezultati
  • eye tracking tehnologija - opcijsko
  • izkušeni moderatorji
  • poročilo z ugotovitvami in priporočili
  • seznam uporabniških težav, predlogi izboljšav, komentarji uporabnikov
  • posnetki testiranj - opcijsko
  • interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve

Zanima nas

Testiranje digitalnih rešitev v fazah oblikovanja in razvoja.

Testiranje digitalnih produktov v razvojnih fazah je standard.
Stroške razvoja lahko tako zmanjšamo tudi za 10 – kratnik
in zagotovimo razvoj optimalne rešitve za uporabnike.

Kako poteka razvoj vaših digitalnih produktov in storitev? Zagotovo želite svoje digitalne produkte razvijati čim hitreje, s čim manj stroški in kar se da všečno uporabnikom. Kako pa to najverjetneje zgleda v praksi? Podaljšujejo se roki, ki jih morate nameniti dodatnim popravkom. Posledično pa rastejo stroški razvoja in izgubljate preveč denarja.

Ali ste vedeli, da preoblikovanje produkta v razvojni fazi stane 10-krat več kot izdelava istih popravkov še v fazi oblikovanja?
Ali ste tudi vedeli, da so stroški lahko 100-krat višji, če popravljanje digitalnega produkta poteka takrat, ko je že ta na trgu?

(Vir: https://konceptapp.com/blog/2017/04/05/what-you-dont-know-about-the-roi-of-ux-testing/)

V UX Labu se zavedamo, da razvoj digitalnih produktov zahteva strateški pristop do načrtovanja celotnega postopka. Naši strokovnjaki vam lahko pomagajo, kako optimizirati razvoj digitalnih produktov in storitev. Optimizacijo izvajamo na žičnih modelih s testiranjem in poglobljeno analizo.

Poročilo, predstavitev rezultatov in delavnica

Rezultate analize vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.

Pred delavnico boste prejeli tudi poročilo analize.

Kaj vključuje poročilo, ki ga dobite?
1. Klasifikacijo vseh najdenih uporabniških težav glede na stopnjo resnosti.
2. Opis posameznih ugotovitev.
3. Priporočila za izboljšavo uporabniške izkušnje.
4. Vizualno obrazložitev rezultatov, pridobljeno v okviru analize s softverom za eye tracking.
5. Dodatna vizualna gradiva (zaslonske slike, grafe, tabele).
6. Komentarje testirancev – povratno informacijo s strani realnih uporabnikov vašega produkta.

Kaj pa so žični modeli?

Žični modeli so modeli fizičnega ali digitalnega produkta (na primer: spletnega mesta, mobilnega spletnega mesta, aplikacije... ). Odvisno od stopnje njihovega razvoja lahko prikazujejo samo osnovne lastnosti in funkcionalnosti, ki jih želite vključiti v svoj projekt. Lahko pa tudi vključujejo že bolj kompleksne interakcije in predstavljajo, kako je produkt zasnovan glede na njegov celotni dizajn ali oblikovanje komunikacije med produktom in uporabnikom. 


Zakaj so žični modeli tako pomembni?

Namen izdelave žičnega modela in njegovega testiranja je zagotoviti, da usmerjate vaše resurse (čas, denar, energijo vašega tima) v pravo smer v vseh fazah ustvarjanja novega produkta. Ključno je, da se testiranja izvajajo čim prej oziroma v pravi fazi razvoja. Obstaja veliko prednosti izdelave in testiranja žičnih modelov, ki vam na dolgoročni ravni zagotavljajo optimizacijo celega projektnega postopka, kratkoročno pa znižanje stroškov tudi za 10 – kratnik.

Zanima nas

Katere koristi prinaša testiranje žičnih modelov?

• Zmanjševanje tveganja, da končni produkt ne bo izpolnjeval zahtev ciljnih skupin.
• Zniževanje stroškov razvoja produkta.
• Skrajšan razvojni cikel.
• Odkrivanje novih priložnosti za optimizacijo ali nadgradnjo produkta.
• Hitrejše reševanje nesoglasij znotraj projektne skupine.


Kako poteka sodelovanje z nami?

• V skladu z vašimi KPI-ji določimo testne naloge, s katerimi preverimo ključne postopke na vašem žičnem modelu.
• V sodelovanju z vami poiščemo testirance, ki ustrezajo vašim ciljnim skupinam.
• Izvedemo individualna testiranja, med katerimi preverjamo, kako poteka interakcija testirancev z žičnim modelom vašega produkta.
• Med testiranjem lahko uporabljamo tehnologijo zaznavanja pogleda (eye tracking), ki natančno pokaže, katere elemente pritegnejo pozornost testirancev in katerih sploh ne opazijo.
• Testirance spodbujamo h glasnemu razmišljanju, tako da dobimo še bolj poglobljeno predstavo o poteku interakcije, njihove pripombe ter konkretne predloge.
• Uporabljamo tudi dodatne metode pridobivanja povratnih informacij (ankete, standardizirane vprašalnike, poglobljene intervjuje).
• Pridobljene podatke analiziramo kvalitativno in kvantitativno.

 

Preverite, ali gre razvoj vašega izdelka gre v pravo smer. Naredite z nami korak naprej k optimizaciji vašega digitalnega poslovanja.

 

Zanima nas

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 

Naročite se in uporabljajte naša znanja.

O koristnih in aktualnih temah s področja uporabniške izkušnje vas bomo obveščali okvirno na 14 dni.

    1. E-laborat d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.