Blog

Blog

 
 
 

Card sorting analiza

Card sorting analiza

Na kratko

  • 20-30 uporabnikov
  • do 60 pojmovnih kartic
  • kvantitativna in kvalitativna analiza
  • akcijsko poročilo s predlogi in rešitvami
  • komentarji realnih uporabnikov
  • interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve

Zanima nas

Analiza razvrščanja kartic za načrtovanje arhitekture vsebin.

Analiza, ki zagotavlja spletno mesto po meri uporabnikov –
saj uporabniki sodelujejo pri njegovem načrtovanju

  • Zakaj se uporabniki na vašem spletnem mestu izgubljajo?
  • Zakaj se uporabnikom navigacija na vašem spletnem mestu ne zdi logična?
  • Zakaj pa krožijo po spletnem mestu in opravljajo preveč nepotrebnih klikov, preden najdejo želeno vsebino ali izvedejo želeno aktivnost?

Težava ni zgolj v vizualnem oblikovanju vmesnika! Pogosto gre za problem zasnove celotne informacijske arhitekture vašega spletnega mesta, vključno z navigacijo. Zato se je potrebno v ta del sistematično poglobiti. Kako pa se tega lotiti?

Z uporabo metode card sortinga (razvrščanja kartic) vam učinkovito pomagamo, kako vsebine na vašem spletnem mestu organizirati na razumljiv in uporabniku prijazen način, z ustrezno navigacijo in poimenovanjem menijskih postavk oz. vsebin.

Card sorting analiza velja za uveljavljeno in učinkovito metodo, saj se osredotoča na raziskovanje načinov razmišljanja vaših uporabnikov (t. i. mentalnih modelov).

Kaj dobite oziroma kateri so rezultati te analize?

  • Pridobljeni rezultati so kakovostna podlaga za načrtovanje informacijske arhitekture spletnega mesta.
  • Poimenovanje vsebin na podlagi uporabnikovih mentalnih modelov in uporabljenih besed.
  • Intuitivno kategorizacijo vsebin.
  • Strukturo navigacijskega menija, ki se ga uporabniki enostavno naučijo.
  • Ideje za prenovo strategije vsebinske komunikacije.

Zanima nas

Poročilo, predstavitev rezultatov in delavnica

Rezultate vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.

Pred delavnico boste prejeli tudi poročilo.

Kaj vključuje poročilo, ki ga dobite?

  1. Kvantitativno analizo pridobljenih rezultatov.
  2. Kvalitativno analizo pridobljenih rezultatov – podprto s povratnimi informacijami s strani realnih uporabnikov vašega produkta.
  3. Natančen opis posameznih ugotovitev.
  4. Vizualno obrazložitev ugotovitev s pomočjo slik, grafov in tabel.
  5. Priporočila za izboljšavo.


Kako poteka card sorting analiza?

  • Skupaj z vami določimo, na katere elemente informacijske arhitekture se osredotočimo (navigacijski meni, kategorije in produkti v spletni trgovini, ostale vsebine na spletnem mestu itd.)
  • Poiščemo 20-30 testirancev, ki predstavljajo vašo ciljno skupino.
  • Pripravimo kartice (do 60), na katerih so zapisane vsebine, ki bodo na spletnem mestu (ali drugem digitalnem orodju).
  • Testiranci kartice razvrščajo glede na kategorije oz. skupine, ki se jim zdijo smiselne.
  • Testiranci posamezne kategorije oz. skupine tudi poimenujejo z izrazi, ki se jim zdijo logični (odprti card sorting).
  • Testirance med analizo spodbujamo h glasnemu razmišljanju, tako da dobimo še bolj poglobljeno predstavo o njihovih načinih razmišljanja.
  • Natančno beležimo potek raziskave.
  • Pridobljene podatke analiziramo kvantitativno in kvalitativno.

Omogočamo izvedbo dveh vrst card sortinga:

  1. Odprti card sorting – testiranci sami določajo kategorije skupin, v katere so razvrstili elemente. Priporočeno pri zasnovi novega spletnega mesta oz. popolni prenovi obstoječega spletnega mesta.
  2. Zaprti card sorting – testiranci imajo na voljo vnaprej določene kategorije skupin, v katere razvrščajo elemente. Omogočena je optimizacija obstoječe informacijske arhitekture.

 

Preverite, ali vaše spletno mesto deluje zares intuitivno. Naredite z nami korak naprej k optimizaciji vašega digitalnega poslovanja.

Zanima nas

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 

Naročite se in uporabljajte naša znanja.

O koristnih in aktualnih temah s področja uporabniške izkušnje vas bomo obveščali okvirno na 14 dni.

    1. E-laborat d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.