Blog

Blog

 
 
 

Panelne analize uporabniške izkušnje – enkrat mesečno!

Analize posameznih digitalnih postopkov na realnih uporabnikih

Panelne analize uporabniške izkušnje – enkrat mesečno!

12.04.2021


Na kratko 

  • Testiranje enega ali več postopkov
  • Testiranje na 5 uporabnikih (s tehnologijo eye tracking)
  • Desktop ali mobilna naprava
  • Širok nabor testirancev
  • Poročilo z identificiranimi napakami v nekaj dneh
  • Izvajamo enkrat mesečno

Zanima nas

Želite hitro povratno informacijo s strani uporabnikov o veščnosti in logičnosti digitalnih postopkov?

Saj veste, na področju digitala se vse dogaja hitro in tudi sami moramo ukrepati hitro. Spletna analitična orodja nam zagotavljajo hitre informacije o tem, KATERI postopki na naših digitalnih orodjih ne delujejo, ne omogočajo pa nam informacije, ZAKAJ postopki ne delujejo. To pa lahko ugotovimo izključno s testiranjem na realnih uporabnikih.

Ker se s takimi situacijimi srečujemo dnevno, vam odslej ponujamo tudi panelne analize uporabniške izkušnje.

Ker imamo v bazi preko 100 anketirancev, lahko hitro zagotovimo anketirance, ki ustrezajo vašim ciljnim skupinam.

Ključne lastnosti panelnih analiz

  • Analize izvajamo (trenutno) enkrat mesečno, v drugi polovici meseca.
  • Analize izvajamo na realnih uporabnikih.
  • Imamo nabor preko 100 anketirancev.
  • Analiziramo postopke na digitalnih orodjih (spletna mesta, mobilna mesta, mobilne aplikacije, zaprta digitalna okolja ... ).
  • Testiramo lahko tudi žične modele (wireframe), skice ...
  • Poročilo dobite v nekaj dneh.

Kako potekajo panelne analize uporabniške izkušnje?

  • K izvedbi panelne analize se prijavite čim prej v mesecu.
  • Ob prijavi navedite postopek in digitalno orodje, ki ga želite testirati.
  • Na podlagi navedenega postopka vam bomo mi predlagali scenarij, ki ga bomo analizirali.
  • Navedite tudi opis vaše ciljne populacije.
  • Testiranje izvedemo v naših prostorih, na realnih uporabnikih.

Kdaj vam priporočamo panelno analizo?

  • Ko želite preveriti kakovost ključnih postopkov za delovanje digitalnega orodja?
  • Ko želite izvedeti ali uporabniki opazijo določene elemente ali ne?
  • Ko načrtujete digitalno orodje in bi želeli preveriti ustreznost načrtovanja določenih postopkov.

Akcijsko poročilo analize

  • V max. 7. dneh od potrditve scenarijev prejmete poročilo analize.
  • Poročilo vključuje seznam uporabniških problemov in komentarje uporabnikov.
  • Poročilo dobite v PPT obliki in vsebuje do 20 strani.

Še bolj pomembno je, da si pomagamo z analizami na realnih uporabnikih, ko načrtujemo postopke (spletne mesta, aplikacije, mobilna mesta... ). Pravilno načrtovani in izvedeno postopki bodo preprečili težave uporabnikov in zmanjšali stroške.

Vrednost analize

  • Testiranje 1 postopka – 350,00 EUR
  • Testiranje vsakega dodatnega postopka – 300,00 EUR

Zanima nas

Možnosti dodatnih mnenj uporabnikov in dodatnih postopkov:

  • Uporaba eye tracking tehnologije (Med testiranjem uporabljamo napravo za spremljanje pogleda uporabnikov.) – 70 EUR
  • Do 3 vprašanj v poglobljenem intervjuju (Vsak uporabnik odgovarja na 3 vprašanja, s katerimi oceni interakcijo z vmesnikom.) – 150 EUR
  • Merjenje uporabnosti orodja - SUS lestvica (Vsak uporabnik po končanem testiranju izpolni standardiziran vprašalnik za oceno uporabnosti vmesnika.) – 70 EUR
  • Merjenje vtisa prve strani (Pri vsakem uporabniku preverjamo, kaj si zapomni po 15 sekundnem pregledu vmesnika.) – 100 EUR
  • Video posnetki testiranj100 EUR

Letne pogodbe - Priporočamo!

Ponujamo tudi možnost letne pogodbe, ki predvideva testiranje 10-ih postopkov na različnih orodjih v roku enega koledarskega leta.

Za pripravo letne ponudbe nas kontaktirajte.

 

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.