Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
- izhodišče vaši poslovni cilji in KPI-ji
- definiranje tipičnih uporabnikov oz. person
- popis vseh funkcionalnosti, postopkov in vsebin
- glavne uporabniške poti in informacijska arhitektura
- izrisan natančen žični model (wireframe)
- interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve
- končen dokument z navodili za oblikovanje in programiranje
Uporabniška izkušnja mora podpirati cilje spletnega mesta
in poslovne strateške cilje vašega podjetja.
Ali veste, da:
(Vir: https://www.sweor.com/firstimpressions)
Spletno mesto je stičišče vaše digitalne prisotnosti in je za splošno in digitalno podobo vašega podjetja danes pogosto celo najbolj pomembno. Kot poslovneži se morate zato odločiti, v katero skupino želite spadati:
Ali boste boste preko svojega spletnega mesta
pospeševali svoje poslovanje ali ne?
Rezultate analize panoge ter načrtovanja spletnega mesta vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.
Pred delavnico boste prejeli tudi poročilo.
Slika 1: Primer načrtovanja spletnega mesta za Knjižnico Mirana Jarca Novo mesto – vstopna stran
Načrtovanje uporabniške izkušnje na spletnem mestu je ključno za digitalno prisotnost vašega podjetja. Dobro zasnovano spletno mesto vam omogoča, da informirate javnosti o vaši ponudbi, gradite kredibilnost in zaupanje v vaše podjetje ter pridobivate nove poslovne priložnosti. Vaša spletna stran deluje namreč kot sporočilo za vaše stranke, potencialne nove stranke, deležnike ter tudi za vašo konkurenco. Zaradi tega načrtovanja uporabniške izkušnje ne smete prepustiti naključju. Zaupati morate strokovnjakom, ki znajo ustrezno komunicirati vaše konkurenčne prednosti preko kakovostnega spletnega mesta.
Kako doseči, da vaše spletno mesto deluje uporabno in učinkovito ter vzbuja občutek modernosti in profesionalnosti? Potrebno se je zavedati, da načrtovanje odlične uporabniške izkušnje predstavlja širši pojem kot samo oblikovanje vizualno privlačnega uporabniškega vmesnika. Učinkovitost vašega spletnega mesta namreč ne izvira iz predstavitve kvalitetnih grafičnih materialov, temveč temelji na dobro zasnovanem postopku, ki uporabnike intuitivno pripelje do želenih akcij (na primer: ogled ponudbe, prijave na e-novice, zaključitve spletnega nakupa... ).
Celovit in učinkovit spletni nastop zahteva strateški pristop načrtovanja uporabniške izkušnje na spletnem mestu. Tega vam zagotavljajo naši izkušeni strokovnjaki za digitalno poslovanje in (digitalno) uporabniško izkušnjo!
Slika 2: Primer načrtovanja spletnega mesta za Knjižnico Mirana Jarca Novo mesto – Domoznanstvo
Z nami lahko naredite pomembni korak k popolni prenovi vaše digitalne prisotnosti. Tako, da postavite uporabnike na prvo mesto!
Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.
Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
Naše poslanstvo je dvigovanje zavesti o pomenu uporabniške izkušnje in pomoč slovenskemu gospodarstvu ter javni upravi pri njenem razvoju.
E-laborat d.o.o., avtorske pravice pridržane
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.