Blog

Blog

 
 
 

Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta

Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta

 
Na kratko

  • izhodišče vaši poslovni cilji in KPI-ji
  • definiranje tipičnih uporabnikov oz. person
  • popis vseh funkcionalnosti, postopkov in vsebin
  • glavne uporabniške poti in informacijska arhitektura
  • izrisan natančen žični model (wireframe)
  • interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve
  • končen dokument z navodili za oblikovanje in programiranje

Zanima nas

Načrtovanje navigacije, arhitekture in drugih elementov spletnega mesta

Uporabniška izkušnja mora podpirati cilje spletnega mesta
in poslovne strateške cilje vašega podjetja.

Ali veste, da:

  • 38% uporabnikov zapusti spletno mesto, če jih ne privlači vsebina ali oblikovanje?
  • se 88% obiskovalcev po slabi uporabniški izkušnji ne bo več vrnilo na spletno mesto?
  • 75% potrošnikov priznava, da se o verodostojnosti podjetja odločajo na podlagi izgleda spletnega mesta?

(Vir: https://www.sweor.com/firstimpressions)

Spletno mesto je stičišče vaše digitalne prisotnosti in je za splošno in digitalno podobo vašega podjetja danes pogosto celo najbolj pomembno. Kot poslovneži se morate zato odločiti, v katero skupino želite spadati:

Ali boste boste preko svojega spletnega mesta
pospeševali svoje poslovanje ali ne?

Analiza panoge, delavnica, načrtovanje spletnega mesta 

Rezultate analize panoge ter načrtovanja spletnega mesta vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.

Pred delavnico boste prejeli tudi poročilo.

Kaj vključuje načrt spletnega mesta, ki je rezultat sodelovanja?

  1. Vizualen prikaz razporeditve elementov spletnega mesta v obliki žičnih modelov (wireframe).
  2. Določitev navigacije spletnega mesta in menijev.
  3. Določitev glavnih uporabniških poti, ki bodo zagotavljale večjo prodajo, več kontaktov, več »leadov«...
  4. Določitev in popis funkcionalnosti na spletnem mestu.
  5. Razporeditev vsebin in drugih elementov kot so »klici k akciji« (call to action) ipd.
  6. Pripravo dokumenta, ki vključuje specifikacije in navodila za oblikovanje in programiranje. 

Zanima nas

 

Slika 1: Primer načrtovanja spletnega mesta za Knjižnico Mirana Jarca Novo mesto – vstopna stran 

Zakaj je načrtovanje uporabniške izkušnje ključno za vaše poslovanje?

Načrtovanje uporabniške izkušnje na spletnem mestu je ključno za digitalno prisotnost vašega podjetja. Dobro zasnovano spletno mesto vam omogoča, da informirate javnosti o vaši ponudbi, gradite kredibilnost in zaupanje v vaše podjetje ter pridobivate nove poslovne priložnosti. Vaša spletna stran deluje namreč kot sporočilo za vaše stranke, potencialne nove stranke, deležnike ter tudi za vašo konkurenco. Zaradi tega načrtovanja uporabniške izkušnje ne smete prepustiti naključju. Zaupati morate strokovnjakom, ki znajo ustrezno komunicirati vaše konkurenčne prednosti preko kakovostnega spletnega mesta.

Kako doseči, da vaše spletno mesto deluje uporabno in učinkovito ter vzbuja občutek modernosti in profesionalnosti? Potrebno se je zavedati, da načrtovanje odlične uporabniške izkušnje predstavlja širši pojem kot samo oblikovanje vizualno privlačnega uporabniškega vmesnika. Učinkovitost vašega spletnega mesta namreč ne izvira iz predstavitve kvalitetnih grafičnih materialov, temveč temelji na dobro zasnovanem postopku, ki uporabnike intuitivno pripelje do želenih akcij (na primer: ogled ponudbe, prijave na e-novice, zaključitve spletnega nakupa... ).

Celovit in učinkovit spletni nastop zahteva strateški pristop načrtovanja uporabniške izkušnje na spletnem mestu. Tega vam zagotavljajo naši izkušeni strokovnjaki za digitalno poslovanje in (digitalno) uporabniško izkušnjo!

 

Slika 2: Primer načrtovanja spletnega mesta za Knjižnico Mirana Jarca Novo mesto – Domoznanstvo

Kako poteka postopek načrtovanja spletnega mesta, če sodelujete z nami?

  • Osredotočili se bomo na specifiko delovanja vaše panoge. Zato bomo izvedli preliminarno analize vaše panoge v digitalnem prostoru in izhajali iz širokega pregleda dobrih praks iz Slovenije in tujine.
  • Na internih sestankih oziroma uvodnih delavnicah se bomo poglobili na vaše individualne potrebe in pričakovanja.
  • Na podlagi vaše potrditve bomo definirali poslovne cilje in KPI-je na vašem spletnem mestu.
  • Določili bomo glavne ciljne skupine uporabnikov in na podlagi teh oblikovali persone.
  • Določili bomo način navigacije ter glavne uporabniške poti na spletnem mestu, ki bodo podpirale definirane poslovne cilje.
  • Pripravili bomo prikaz razporeditve vsebin in funkcionalnosti v obliki žičnih modelov (wireframov).
  • Z vami bomo v kasnejših fazah sodelovali pri oblikovanju in programiranju spletnega mesta, do njegove javne objave.

 

Z nami lahko naredite pomembni korak k popolni prenovi vaše digitalne prisotnosti. Tako, da postavite uporabnike na prvo mesto!

Zanima nas

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.