Blog

Blog

 
 
 

Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo eye tracking

Analiza izvedena na realnih uporabnikih z napredno tehnologijo eye tracking

Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo eye tracking

Na kratko 

  • 10 uporabnikov
  • 10 testnih nalog
  • eye tracking tehnologija
  • izkušeni moderatorji
  • poročilo z ugotovitvami in priporočili
  • seznam uporabniških težav (min. 60 – na podlagi izkušenj)
  • nazorni in konkretni predlogi izboljšav, komentarji uporabnikov
  • posnetki testiranj - opcijsko
  • interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve

Zanima nas

Analiza izvedena na realnih uporabnikih z napredno tehnologijo eye tracking

Ker se kakovost uporabniške izkušnje pokaže šele v realnih situacijah
– na naključnih uporabnikih.

Spletno mesto (in druga digitalna orodja) je samopostrežno okolje in na spletnem mestu morajo biti vsi postopki jasni. Če se nam, kot lastniku spletnega mesta, nekaj zdi le dovolj jasno, je to premalo. Biti mora popolnoma jasno! To je ključno za dobro propustnost digitalnega prodajnega lijaka.

Zato se zagotovo tudi vi, kot poslovneži v digitalnih časih postavljate sledeča vprašanja:

  • Kaj na vašem spletnem mestu pritegne največ uporabnikove pozornosti?
  • Kateri ključni postopki, ki podpirajo vaše KPI-je, na spletnem mestu delujejo, kateri ne in zakaj ne?
  • Ali uporabniki opazijo vaše »lead magnete«?
  • Na kakšne težave naletijo uporabniki pri napolnjevanju svoje spletne košarice?
  • Kako pa berejo vsebino vašega »newsletterja«?
  • Kako prijazna in logična za uporabo je vaša mobilna aplikacija (mobilna banka...)?

Ta vprašanja so ključna z vidika propustnosti prodajnega lijaka ter vašega digitalnega poslovanja in vaše spletne prisotnosti v širšem smislu. Odgovorov nanje pa ne pridobite samo z raziskovanjem uporabniških poti znotraj prodajnega lijaka. Potrebujete namreč metodo, ki omogoča poglobljeno analizo izkušenj uporabnikov.

Odgovore na ta vprašanja dobite s pomočjo analize uporabniške izkušnje, ki je izvedena na realnih uporabnikih ter s pomočjo napredne eye tracking tehnologije.

Poročilo, predstavitev rezultatov in delavnica

Rezultate vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.

Pred zaključno delavnico boste prejeli tudi poročilo.

Kaj vključuje poročilo, ki ga dobite?

  1. Seznam vseh uporabniških težav s stopnjo resnosti teh težav.
  2. Opis težav in konkretnih problemov ter priporočila za izboljšanje.
  3. Vizualno obrazložitev rezultatov.
  4. Odlomke komentarjev testirancev, ki pojasnjujejo njihovo perspektivo.
  5. Analizo povratne informacije z grafično predstavitvijo podatkov (grafi, tabele).
  6. Ogled vseh posnetkov izvajanja analize anketirancev, ki so dovolili snemanje in delitev teh posnetkov. – Po dogovoru.

Kaj je to »eye tracking« analiza?

Analiza uporabniške izkušnje s tehnologijo »eye tracking« vam ponuja natančen in poglobljen vpogled v potek interakcije med uporabniki in vašim spletnim mestom (mobilnim spletnim mestom, mobilno aplikacijo ter drugimi digitalnimi kanali), ki obenem upošteva poslovni model digitalnega orodja in njegove KPI-je.

Z našo eye-tracking analizo preverimo, ali vaše spletno mesto deluje zares intuitivno, kar je osnovni pogoj, da obiskovalci vašega spletnega mesta izvedejo postopke zaradi katerih so spletno mesto obiskali. Obenem pa je to osnovni pogoj, da vi dosegate poslovne cilje in KPI-je, ki ste jih po natančnem premisleku in preliminarnih analizah določili ob načrtovanju spletnega mesta.

S pomočjo te analize pridobite natančne odgovore, kateri elementi pritegnejo pozornost obiskovalcev vašega spletnega mesta in kateri so spregledani. Eye tracking analiza vam pomaga razumeti vedenje uporabnikov in natančno predvideti njihove odzive.

Tako pridobljeni zanesljivi podatki so podlaga za optimizacijo uporabniške izkušnje in prodajnega lijaka – konkretnih sprememb, ki jih boste izvedli na spletnem mestu na podlagi rezultatov analize.

Rezultat teh postopkov bodo bolj zadovoljni uporabniki in predvsem boljši poslovni rezultati vašega spletnega mesta oziroma drugega digitalnega orodja.

Zanima nas

Katere postopke izvedemo pred eye tracking analizo?

Ker je namen eye tracking analize, da analiziramo vaše poslovno okolje (spletno mesto, mobilno aplikacijo ...), moramo najprej to poslovno okolje spoznati tudi mi. Zato z vami izvedemo razgovore, na podlagi katerih bomo razumeli poslovni model spletnega mesta in njegove KPI-je. Na podlagi teh bomo spoznali ključne uporabniške poti in pripravili testne naloge, ki jih bomo kasneje na uporabnikih testirali.

Katere podatke pridobimo z analizo eye tracking?

Že med samim potekom postopka natančno vidimo, na katerih elementih na spletnem mestu uporabniki zaustavljajo svoj pogled.



Sledimo cel potek interakcije in imamo na voljo pregled uporabnikovih poti na izbranih podstraneh, ki so jih obiskali.


Ključnega pomena je, da lahko med seboj primerjamo rezultate posameznih anketirancev in s tem pridobimo natančen vzorec obnašanja uporabnikov na spletnem mestu.

Zakaj lahko zaupamo eye tracking tehnologiji?

Čeprav mogoče niste prej slišali za eye tracking tehnologijo, ima že dolgo tradicijo uporabe. Temelji na psihofizioloških meritvah, kar zagotavlja njeno visoko učinkovitost in zanesljivost. Zaradi tega se eye trackinga že mnoga leta poslužujejo strokovnjaki s področij medicine, psihologije, nevroznanosti ali ergonomije. Popularnost eye trackinga konstantno raste. Njegovega pomena se namreč zavedajo vodilne blagovne znamke, ki skrbijo za odlično uporabniško izkušnjo svojih produktov in storitev.

Kako poteka testiranje?

Vse analize izvajamo v nadziranih okoliščinah, v našem laboratoriju za uporabniško izkušnjo. Izkušeni strokovnjaki skrbijo za zanesljivost celega postopka ter za najvišje standarde sodelovanja z uporabniki. Tehnologija eye tracking je popolnoma nevsiljiva. Sledenje smeri pogleda poteka na preprost način in omogoča uspešno identifikacijo, kako se premika človeško oko in posledično, na katere elemente na zaslonu usmerja svoj pogled.

Kako poteka sodelovanje z nami?

  • V skladu z vašim poslovnim modelom in KPI-jev določimo testne naloge, s katerimi preverimo ključne postopke na vašem spletnem mestu (mobilnem spletnem mestu, v mobilni aplikaciji ter na drugih digitalnih kanalih). Testne naloge boste pred testiranjem potrdili vi.
  • Poiščemo testirance, ki predstavljajo vaše ciljne skupine.
  • Izvajamo individualna testiranja, med katerimi preverjamo, kako poteka interakcija testirancev z vašim spletnim mestom (mobilnim spletnim mestom, mobilno aplikacijo ter drugimi digitalnimi kanali).
  • Testirance spodbujamo h glasnemu razmišljanju, tako da dobimo še bolj poglobljeno predstavo o poteku interakcije.
  • Uporabljamo dodatne metode zbiranja povratne informacije (ankete, standardizirane vprašalnike, poglobljene intervjuje).
  • Pridobljene podatke analiziramo kvalitativno in kvantitativno.

Omogočamo tudi vodeno testiranje spletnih mest na daljavo. Testiranci spletno mesto uporabljajo doma – v istem okolju kot ponavadi potekajo njihovne potrošniške odločitve. Preko spletnega orodja za komunikacijo se testiranci povežejo z našim strokovnjakom, ki v realnem času vodi celoten postopek testiranja na daljavo.


Preverite, ali vaše spletno mesto deluje zares učinkovito. Naredite z nami korak naprej k optimizaciji vašega spletnega poslovanja. 

 

Zanima nas

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.