Blog

Blog

 
 
 

Testiranje žičnih modelov

Testiranje žičnih modelov

Na kratko

  • do 10 uporabnikov
  • do 10 testnih nalog
  • testiranje produkta v različnih fazah razvoja
  • kratek cikel testiranja – hitri rezultati
  • eye tracking tehnologija - opcijsko
  • izkušeni moderatorji
  • poročilo z ugotovitvami in priporočili
  • seznam uporabniških težav, predlogi izboljšav, komentarji uporabnikov
  • posnetki testiranj - opcijsko
  • interna delavnica, kjer skupaj z vami pripravimo končne rešitve

Zanima nas

Testiranje digitalnih produktov v razvojnih fazah je standard!

Da je načrtovanje uporabniške izkušnje smiselno, danes ni več vprašanje. Od uporabniške izkušnje je odvisno ali bo digitalni produkt uspešen ali ne. Ali bo uporabnikom všeč ali ne. In nenazadnje, ali bo dobičkonosen!

  • Kako poteka razvoj vaših digitalnih produktov in storitev?
  • Zagotovo želite svoje digitalne produkte razvijati čim hitreje, s čim manj stroški in kar se da všečno uporabnikom.
  • A v praksi je pogosto drugače. Vedno zmanjkuje časa. Dodatni popravki jemljejo dodatne čas in višajo se stroški.
  • Podaljšujejo se roki, ki jih morate nameniti dodatnim popravkom. Posledično pa rastejo stroški razvoja in izgubljate preveč denarja.

V UX Labu se zavedamo, da razvoj digitalnih produktov zahteva strateški pristop do načrtovanja celotnega postopka. Naši strokovnjaki vam lahko pomagajo, kako optimizirati razvoj digitalnih produktov in storitev. Optimizacijo izvajamo na žičnih modelih s testiranjem in poglobljeno analizo.

Stroške razvoja lahko s testiranjem prototipov zmanjšamo tudi za 10 – kratnik
in tako še zagotovimo razvoj optimalne rešitve za uporabnike.

Zanima nas

Kaj pa so žični modeli?

Žični modeli so modeli fizičnega ali digitalnega produkta (na primer: spletnega mesta, mobilnega spletnega mesta, aplikacije... ). Odvisno od stopnje njihovega razvoja lahko prikazujejo samo osnovne lastnosti in funkcionalnosti, ki jih želite vključiti v svoj projekt.

Lahko pa tudi vključujejo že bolj kompleksne interakcije in predstavljajo, kako je produkt zasnovan glede na njegov celotni dizajn ali oblikovanje komunikacije med produktom in uporabnikom. 

Zakaj so žični modeli tako pomembni?

Namen izdelave žičnega modela in njegovega testiranja je zagotoviti, da usmerjate vaše resurse (čas, denar, energijo vašega tima) v pravo smer v vseh fazah ustvarjanja novega produkta.

Ključno je, da se testiranja izvajajo čim prej oziroma v pravi fazi razvoja. Obstaja veliko prednosti izdelave in testiranja žičnih modelov ki vam na dolgoročni ravni zagotavljajo optimizacijo celega projektnega postopka, kratkoročno pa znižanje stroškov tudi za 10 – kratnik.

Katere koristi prinaša testiranje žičnih modelov?

  • Zmanjševanje tveganja, da končni produkt ne bo izpolnjeval zahtev ciljnih skupin.
  • Nižanje stroškov razvoja produkta.
  • Skrajšan razvojni cikel.
  • Odkrivanje novih priložnosti za optimizacijo ali nadgradnjo produkta.
  • Hitrejše reševanje nesoglasij znotraj projektne skupine.

Kako poteka sodelovanje z nami?

  • V skladu z vašimi KPI-ji določimo testne naloge, s katerimi preverimo ključne postopke na vašem žičnem modelu. KPI-je lahko tudi skupaj določimo!
  • V sodelovanju z vami poiščemo testirance, ki ustrezajo vašim ciljnim skupinam.
  • Izvedemo individualna testiranja, med katerimi preverjamo, kako poteka interakcija testirancev z žičnim modelom vašega produkta.
  • Med testiranjem lahko uporabljamo tehnologijo zaznavanja pogleda (eye tracking), ki natančno pokaže, katere elemente pritegnejo pozornost testirancev in katerih sploh ne opazijo.
  • Testirance spodbujamo h glasnemu razmišljanju, tako da dobimo še bolj poglobljeno predstavo o poteku interakcije, njihove pripombe ter konkretne predloge.
  • Uporabljamo tudi dodatne metode pridobivanja povratnih informacij (ankete, standardizirane vprašalnike, poglobljene intervjuje).
  • Pridobljene podatke analiziramo kvalitativno in kvantitativno.

Zanima nas

Poročila analize, predstavitev rezultatov in delavnica

Rezultate analize vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.

Pred delavnico boste prejeli tudi poročilo analize.

Kaj vključuje poročilo, ki ga dobite?

  1. Klasifikacijo vseh najdenih uporabniških težav glede na stopnjo resnosti.
  2. Opis posameznih ugotovitev.
  3. Priporočila za izboljšavo uporabniške izkušnje.
  4. Vizualno obrazložitev rezultatov, pridobljeno v okviru analize s softverom za eye tracking.
  5. Dodatna vizualna gradiva (zaslonske slike, grafe, tabele).
  6. Komentarje testirancev – povratno informacijo s strani realnih uporabnikov vašega produkta.

 

Preverite, ali gre razvoj vašega izdelka gre v pravo smer. Naredite z nami korak naprej k optimizaciji vaših digitalnih procesov.

Zanima nas

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.