Blog

Blog

 
 
 

Panelna analiza uporabniške izkušnje – hitro in ugodno testirajte spletna in mobilna mesta

Na realnih uporabnikih za vas mesečno analiziramo posamezne digitalne postopke in vsebine.

Panelna analiza uporabniške izkušnje – hitro in ugodno testirajte spletna in mobilna mesta

12.04.2021

 
Na kratko:

  • Testiranje enega ali več postopkov
  • Testiranje na 5 uporabnikih s tehnologijo eyetracking
  • Desktop ali mobilna naprava
  • Širok nabor testirancev
  • Poročilo z identificiranimi napakami v nekaj dneh
  • Izvajamo enkrat mesečno

Rešujemo vaš stalni izziv - doseganje boljših konverzij

  • Panelne analize vam zagotavljajo najhitrejšo povratno informacijo uporabniške izkušnje – poročilo z identificiranimi napakami dobite že v nekaj dneh.
  • Hitro lahko preverite le eno ali več funkcionalnosti spletnega mesta, mobilne aplikacije ali posameznega digitalnega postopka. Testirate lahko tudi žične modele (wireframe), skice, zaprta digitalna okolja ...
  • Z minimalno investicijo denarja lahko testirate uporabniško izkušnjo na 5 uporabnikih (s tehnologijo eye tracking) in preverite, kje izgubljate stranke.
  • Panelne analize trenutno izvajamo enkrat mesečno, tako lahko vsak mesec priročno in ugodno preverite ključne digitalne postopke še preden jih izvedete.
  • Ker imamo v bazi preko 100 anketirancev, lahko hitro zagotovimo anketirance, ki ustrezajo vašim ciljnim skupinam.

Zanima nas

 

Pridobite takojšnjo povratno informacijo ciljnih person, zakaj določen digitalni postopek ne deluje, in kako ga lahko izboljšate. 

Spletna analitična orodja nam zagotavljajo hitre informacije o tem, KATERI postopki na naših digitalnih orodjih ne delujejo, ne omogočajo pa nam informacije, ZAKAJ postopki ne delujejo. To pa lahko ugotovimo izključno s testiranjem na realnih uporabnikih.

Zato je nemogoče, da ne preizkusite spletnega mesta ali mobilne aplikacije in od resničnih uporabnikov dobite povratno informacijo o všečnosti, logičnosti ali pomanjkljivosti posameznega digitalnega postopka.

To lahko zdaj najhitreje in najugodneje naredite s testiranjem ključnih digitalnih postopkov na realnih uporabnikih z mesečno panelno analizo.

PRIMER: Panelna analiza lahko na primer pokaže, da uporabniki na spletnem mestu e-trgovine takoj preklopijo iz nakupovalnega vozička na iskalnik na spletnem mestu in zahtevajo informacije o stroških pošiljanja ali možnost vračila izdelka. Tako lahko hitro vidite, da v nakupovalni košarici ali na spletnem mestu verjetno primanjkuje informacij ali pogostih vprašanj, ki hitro zagotavljajo jasne informacije o stroških pošiljanja in možnosti vračila kupljenih izdelkov.

 

Zanima nas

 

Kako potekajo panelne analize uporabniške izkušnje?

  • Panelne analize uporabniške izkušnje trenutno izvajamo enkrat mesečno, vsak konec meseca. Zato se k izvedbi panelne analize prijavite čim prej v mesecu.
  • Ob prijavi navedete vašo ciljno populacijo, postopek in digitalno orodje, ki ga želite testirati. Na podlagi navedenega postopka predlagamo scenarij, ki ga bomo analizirali.
  • K sodelovanju povabimo realne uporabnike - ključne ciljne persone, ki v naših prostorih testirajo določene digitalne postopke.
  • Že v nekaj dneh od potrditve scenarijev prejmete poročilo analize, ki vključuje seznam uporabniških problemov in komentarje uporabnikov. Poročilo dobite v PPT obliki in vsebuje do 20 strani.

 

Kdaj vam priporočamo panelno analizo?

  • Ko želite preveriti kakovost ključnih postopkov za delovanje digitalnega orodja?
  • Ko želite izvedeti ali uporabniki opazijo določene elemente ali ne?
  • Ko načrtujete digitalno orodje in bi želeli preveriti ustreznost načrtovanja določenih postopkov še pred izvedbo. Pravilno načrtovani in izvedeno postopki bodo preprečili težave uporabnikov in zmanjšali stroške.

 

Najcenejši način za testiranje uporabniške izkušnje

Vaša investicija:

  • Testiranje 1 postopka – 350,00 EUR
  • Testiranje vsakega dodatnega postopka – 300,00 EUR

Zanima nas

 

Možnosti dodatnih mnenj uporabnikov in dodatnih postopkov:

  • Uporaba eye tracking tehnologije (Med testiranjem uporabljamo napravo za spremljanje pogleda uporabnikov.) – 70 EUR
  • Do 3 vprašanj v poglobljenem intervjuju (Vsak uporabnik odgovarja na 3 vprašanja, s katerimi oceni interakcijo z vmesnikom.) – 150 EUR
  • Merjenje uporabnosti orodja - SUS lestvica (Vsak uporabnik po končanem testiranju izpolni standardiziran vprašalnik za oceno uporabnosti vmesnika.) – 70 EUR
  • Merjenje vtisa prve strani (Pri vsakem uporabniku preverjamo, kaj si zapomni po 15 sekundnem pregledu vmesnika.) – 100 EUR
  • Video posnetki testiranj100 EUR

 

Priporočamo letne pogodbe za večji prihranek!

Če ste agencija ali podjetje, ki želite dosegati boljše poslovne rezultate v digitalnem okolju, vam priporočamo letno pogodbo, ki predvideva testiranje 10-ih postopkov na različnih orodjih v roku enega koledarskega leta.

Za pripravo letne ponudbe nas kontaktirajte.

 

Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.

 
 
 

Vas zanimajo UX novice?

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.