Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
- prilagojeno vašemu poslovnemu izzivu
- preliminarna kvalitativna raziskava
- 1 moderirana delavnica ali sklop delavnic
- postopek sestavlja 5 korakov
- testiranje več možnih rešitev izziva
- preverjena končna rešitev
- poročilo kot povzetek izpeljanega projekta
Razvijajte svoj posel na podlagi potreb vaših uporabnikov
in z jasnimi konkurenčnimi prednostmi.
Kaj imajo skupnega vodilna mednarodna podjetja, dinamična javna podjetja ter ostale uspešne organizacije? Odgovorov je lahko več, a eden pa je res pomemben. Vse te organizacije usmerjajo vso svojo energijo in delujejo v smeri, da ponujajo rešitve, ki njihovim ciljnim skupinam zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo. V dobrem zadnjem desetletju to dosegajo tudi s pomočjo metode design thinking (oblikovalsko razmišljanje).
Metodologija design thinking je že pred leti postala uspešnica v svetu poslovanja, saj rezultati tega načina dela prinašajo odlične rezultate. Zato je čas, da se tudi vi sprijaznite s tem, da se boste kmalu lotevali strateškega načrtovanja celotne digitalne prisotnosti s pomočjo samolepilnih listkov post-in in sklopa delavnic.
Rezultate vam bomo predstavili na individualizirani interni delavnici, kjer bomo ugotovitve vrednotili na podlagi vodene diskusije in prišli do skupnih zaključkov.
Pred zaključno delavnico boste prejeli tudi poročilo.
Metodologija design thinking je bila razvita na Univerzi Stanford v ZDA. Predstavlja inovativen pristop pri ustvarjanju uporabnikom prijaznih produktov in storitev – podjetjem pomaga ustvarjati konkurenčne prednosti, pa katerih se razlikujejo od konkurence.
Celotna metodologija je fleksibilna in prilagodljiva. Zato so ji zaupali ter jo uporabljajo tudi svetovno uspešna podjetja, kot so SAP, IBM ali GE Healthcare. Design thinking omogoča namreč razvijanje ključnih veščin za inovativno in agilno upravljanje z uporabniško in potrošniško izkušnjo.
Postopek temelji na iteracijah ter poteka v petih glavnih korakih. Možno ga je prilagoditi za različne institucije, ker je odvisen od dinamike skupine. Metoda omogoča združevanje perspektiv različnih zaposlenih ter spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti znotraj podjetja. Te veščine pa so ključne pri razvijanju kompleksnih rešitev. Uspešnost in učinkovitost metode design thinking temelji na združevanju konvergentnega (osredotočenega na eno zamisel) ter divergentnega (osredotočenega na več idej) mišljenja.
Posamezni koraki postopka so sledeči:
(Vir: https://www.braineet.com/blog/design-thinking-innovation/)
Metoda design thinking pomaga pri reševanju kompleksnih težav in raziskovanju novih, inovativnih pristopov do produktov oz. storitev. Zaradi tega se ne osredotoča samo na digitalne produkte, temveč omogoča raziskovanje novih perspektiv na različnih, tudi nedigitalnih področjih.
Z nami lahko naredite pomembni korak k razvoju strategije uporabniške izkušnje ter spletne prezence. Postavite uporabnike na prvo mesto!
Na voljo smo vam tudi preko telefona +386 1 565 52 92.
Veselili se bomo tudi vašega elektronskega sporočila. Pišite nam na uporabi@uxlab.si.
Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
Naše poslanstvo je dvigovanje zavesti o pomenu uporabniške izkušnje in pomoč slovenskemu gospodarstvu ter javni upravi pri njenem razvoju.
E-laborat d.o.o., avtorske pravice pridržane
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.